Тази гледам, но салона нещо ме съмнява,уреди и волан ti лоста и седалките не са.И лайсни няма на праговете ti.https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=8yotuo
Известие
Collapse
No announcement yet.
2.0 JTDM - Мнение
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщениеТази гледам, но салона нещо ме съмнява,уреди и волан ti лоста и седалките не са.И лайсни няма на праговете ti.https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=8yotuoAlfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m
Comment
-
Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщениеТази гледам, но салона нещо ме съмнява,уреди и волан ti лоста и седалките не са.И лайсни няма на праговете ti.https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=8yotuo
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Comment
-
Какво разбираш под "запали трудно" ?
===============================
Тази кола я гледай вчера по снимките и реших да се въздържа, но днес ще си кажа:
- двата хромирани ринга около фаровете за мъгла липсват, което означава, че или са се изтъркали(хромираното) или колата е била боядисвана.Според мен ми се струва че е второто.
-това не са оригинални джанти на 159-ка с които излиза от завода.Зная ги всичките, тези не са.
-задният номер е бил квадратен, някой знае ли в коя държава слагат такива квадратни номера?
-мокетът е започнал да с измъква./се е измъкнал от страната на пътника отпред
-гумените стелки са оригинални за 159-ка, имам ги същите.Освен ако на тези петстенните килийки са имитация на оригиналните.не се вижда надписът 159 в стелките, но може и да има и да са оригинални.
-корите на вратите мисля че са боядисвани, но може и да греша.
-липсват част от надписите с метални букви отзад на капака на багажника/задната част на колата над бронята.
- ако вътре по корите на вратите, предното табло и централната конзола ,това са от гладките лайсни и централна конзола(като тези https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=8yotuo ), без релефно набраздяване във вид на изпъкнали над релефа линии, това най-вероятно не е алуминии а е пластмаса боядисана като алуминии.Виждал съм такива лайсни изтъркани там където се допират с таблото и отдолу под повърхностния слой бронзова пластмаса се вижда истинския цвят на пластмасата.На TI версията дори и гладки са от алуминии.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Ако е швейцарка, задължително оглед отдолу, да не се окаже че е като "швейцарско сирене" само че от ръжда.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеКакво разбираш под "запали трудно" ?
- ако вътре по корите на вратите, предното табло и централната конзола ,това са от гладките лайсни и централна конзола(като тези https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=8yotuo ), без релефно набраздяване във вид на изпъкнали над релефа линии, това най-вероятно не е алуминии а е пластмаса боядисана като алуминии.Виждал съм такива лайсни изтъркани там където се допират с таблото и отдолу под повърхностния слой бронзова пластмаса се вижда истинския цвят на пластмасата.На TI версията дори и гладки са от алуминии.
2) Алуминии е, точно като при Ti (който не е гладък, а набразден)
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеАко е швейцарка, задължително оглед отдолу, да не се окаже че е като "швейцарско сирене" само че от ръжда.Last edited by acho_; d.m.y г., 14:36.
Comment
-
Това което е показала като "трудно запалване" може да се дължи според мен на два проблема:
1. изгорели подгревни свещи
2. слаб акумулатор.
При при нов акумулатор и силен начален ток 159-ката стартира двигателя от почти докосване на старт/стоп бутона.
При вече стар акумулатор с нисък стартов ток, започна да върти повече.Това се случва и при стар акумулатор с нисък стартов ток, но зареден на зарядно- тоест има ток да отдава, но стартовия/началния ток на акумулатора е нисък и затова върти по продължително да запали.
Принципно за 159-ката минимума е 780 ампера начален ток- такъв акумулатор масово се препоръчва.Разбира се по-добре е повече стартов ток, макар че някъде четох че повечето стартов ток пък бил вреден за стартера...
Но за 159-ка с 2.4 двигател максималното което намерих като акумулатор който се събира в поставката е 880 ампера начален ток за 100 амперчаса акумулатор.Има на същата марка производител 88амперчаса със 870 ампера начален/стартов ток.Първият тежи 20.6кг, вторият 19.3 кг.
Има и голяма вероятност това мудно запалване да се дължи на подгревни свещи, тоест на неработещи подгревни свещи.
__________________
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня .
================================================== ========
Подът на 159-ката отдолу има някакво противокорозионно покритие.Казвам го защото аз бях решил да я пръскам с покритие на основата на смола или гума и дори първо със покритие като смола, а след това с гуменоподобно, за всеки случай.
Миналият месец обаче я огледах отдолу и установих че си има някакво покритие, което според мен си е достатъчно сериозно и си е леко грапаво.Не е боя.
А исках да я пръскам с гуменоподобно покритие, защото зимата при преминаване през прясно наръсен по пътя пясък без включна музика или с много леко включна музика се чува как част от пясъка вдиган от колелата предполагам предни се удря в колата отдолу или поне в подкалниците и се чува леко като удар на песъчинки по прозорец ...Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 15:29.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Таблото, приборите, волана, джантите са типични за 159ка, 2,0 JTDm от 2010 и нагоре, седалките също. Интериорните панели са от полиран алуминии както на Ti. Не го бъркайте човека да се взира в неща които са бял кахър.
Такива коли в Швейцария вървят по 6-7000 франка, като сложите мито, ДДС и 1500 Евро транспорт и печалба за автокъщата, цена от 10 900лв с предвиден някакъв пазърлък в нея, трябва да говори, че колата има или е имала проблем. Я километрите не са толкова, я тук таме е била поучукана. Обърни повече внимание на ламарините, за ръжда, както са посочили колигите по горе и диагностика на двигателя ако позволят. Пък ако е толкова читам екземпляр както в описанието - берекет!Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m
Comment
-
-това не са оригинални джанти на 159-ка с които излиза от завода.Зная ги всичките, тези не са.
Точно това изпълнение излиза с тези джанти,черен таван, TI волан и топка на ск. лост и полиран алуминий ( може и черен ).Това не е TI ,няма прагове.Alfa Romeo 156 1.8 ех
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDM
Comment
-
Първоначално публикувано от stoian_off Покажи съобщениеЗдравейте, за да не пускам нова тема , какво мислите за тази https://www.cars.bg/offer/c2733985Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m
Comment
Comment